pondělí 22. února 2016

Něco o mě - Kdo vlastně jsem?

Ahooj :)


Jak z názvu plyne tento článek budu věnovat tomu, abych se Vám trochu přiblížila a věděli jste, čí články vůbec čtete, a kdo je pro Vás píše. 
Takže začínáme..

Vlastním jménem se jmenuji Pavlína, na jméno Paulie jsem narazila náhodou a také jsem zjistila, že jméno Paulie je prakticky moje jméno, akorát v jiném jazyce. Je mi 14let (*5.12), ráda píši, miluji nakupování. A mezi mé koníčky patří  požární sport, kterému se věnuji +- tři roky.
Jako snad každý v dnešní době je závislý na Instagramu, tak ani já nejsem vyjímkou.:D
No, a pokud by Vás ještě něco zajímalo, neváhejte se zeptat. Ráda odpovím na cokoliv. :)


Kontakt na mě  :
E-mail: pavlina.fridrichova123@seznam.cz

 

Tak tohle je vše.
 Ahooj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat